What the fuck?

Inte sjuk nu. Orkar inte... Snoret rinner och halsen gör ont. Jävla skit. Trött är jag också, känner mig helt febrig. Undra om jag inte kommer vara sjuk imorgon. Jag kommer inte vara sjuk för att vi ska ha ett seminarium i marknadsföring där vi ska presentera en diskussion som är helt nonsens. När ska man få lära sig praktisk fakta i skolan? Never. Jag är en naturvetare, inte en samhällsvetare. Morr. Jag vill ha fakta, inga jävla utdragna diskussioner där det inte finns korrekta svar utan bara massa olika synsätt och blahajblahaj. Tråkigt. Fast skam den som ger sig.

Skolan känns alltid extra kul när man sitter och försöker skriva på sin uppsatsbakgrund, men det går bara inte. Man vet liksom vad man ska skriva om, hur man ska göra det, men man kan fanemej inte få ner någonting på ett papper?! Man blir tokig, och sur. Vet att man kommer få sitta hundra timmar till (första pmet in på onsdag) och det är dessutom inte så lång tid kvar tills tentan i marknadsföringsteori där man ska ha läst två böcker och gjort massa seminarieuppgifter samtidigt som man ska skriva uppsats. Thank you.

Trött...gick upp halv åtta imorse för jag skulle ut till stallet. Det är inget kul att gå upp tidigt när man känner sig krasslig. Man vill bara ligga kvar och sova hundra timmar till. Var hemma hos Teräs också, det var vi som skulle producera en text. Visst, det gick ju bra. Scott och Siri lyckades däremot producera en rolig historia. Kolla på Tessans blogg...haha. Nu ska jag iallafall sova, och se fram emot imorgon (förstå ironin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback