Regn och ny kurs...

Regnet det bara öser ner.Kul att jag måste ut och rida sen då.Undra om man ska skita i det, fast det lär vara lika jävligt imorgon. Suck. Ibland önskar man att man var en "normal" människa utan hästar och hundar...så att man bara kunde sitta inne och glo idag. Men icke. Fast, fan, jag skulle inte palla att sitta hemma och uggla. Fattar inte hur folk orkar ha så lite att göra. Vila kan man göra när man sover eller när man är död.

Ny kurs idag: relationsmarknadsföring! Tjoho. Eller nåt. Nej, men ärligt talat tyckte jag kursen verkade jävligt intressant. Det enda som var dålig var att det är så jävla mycket att läsa. Tills på torsdag är det två tjocka häften som man ska läsa och kunna. Två grupper a´ fyra personer skulle dessutom sammanfatta varsitt häfte på tre a4 samt ett halvt a4 med egna relektioner och tre frågor... Kul för dem. Då har de i princip ikväll på sig att läsa det och imorrn måste de skriva. Varför är jag inte förvånad... Och självklart lägger de en gruppuppgift över påskhelgen (why not liksom...) För de där jävla lärarna finns inga helger eller någonting. Jo, för dem själva, men inte för oss. Tror att vi är några jävla maskiner som bara kan läsa,läsa,läsa utan avbrott i fyra veckor. Plus att producera massor med texter och skriva uppsatsen samtidigt. Behöver jag påpeka att jag längtar tills sommarlovet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback