På söndagar ska man vila...

enligt bibeln. (förövrigt kanske det enda bra som står i bibeln? Eller jag vet inte..har ju knappt läst den)

Slappade hela förmiddagen, åt upp resterande fikat från igår, 3 kanelgifflar och ett halvt paket singoalla. (fan)
Åkte sen till stallet och red en timme. Snackade lite skit med de andra där. Sen åkte jag och en till och kollade på ett stall som hade stallplatser att hyra. Det var det sorgligaste stället jag någonsin sett!!!! Stallet var ett omgjort kostall, med jättelågt i tak och grus (!!) i stallgången. Allt var helt täckt med spindelväv och stank mögel. Ridhusets botten var helt stenhårt...ridbanan var ganska igenväxt med ogräs och annat...sedan hade de ett "fikarum" som bestod av nån gammal barack... Dessutom han som var bror till bonden som ägde stället verkade vara extremt negativ och blä...gav inte det bästa intrycket direkt. Jag skulle ALDRIG I HELA MITT LIV ställa min häst där. Never ever. Fy och usch.
Ikväll blir det ännu mer slappande med "I en annan del av Köping" och sen såklart Wallander.

Fy. Jag mår fortfarande dåligt efter att ha varit i det jävla stallet. Jag kanske blev mögelförgiftad?

Kommentarer
Postat av: Therese

blää! vart ligger det stallet?

2008-02-25 @ 00:37:30
Postat av: M

Efter runsten, om man kör in där och fortsätter typ 1 km till. Fast det är inte aktuellt nu för vi har förhandlat till och fullservice alla dagar (men mockningen sköter vi själva)!! Jippi!

2008-02-25 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback