Ibland blir man så jävla arg..

just nu är jag pissarg. Jävla idiot. Tror att han är nånting. Jag skulle bara kunna mosa honom som en jävla kackerlacka. För en kackerlacka är väl ungefär vad man kan jämföra honom med. Jävla äckelidiot. Förbannade jävla avskum, svin, as, vidriga IDIOT. öhfeirehaqujrPWHFJÄOYHÄ3R4W3JUHF9OTU4E59ÖOTRHY8OIYoöhewhöahofuer4jfoäqhoajwpdekwi

Fan.

Orkar inte ens lägga en sekund till av mitt liv på den idioten så...

Ikväll var det iallafall stallmöte och det kommer att bli vissa ändringar vilket förhoppningvis gör att alla stannar kvar och även några till kommer... Det var verkligen skönt att slippa packa väskan och sticka om man säger så... Skönt för wille också. Tänk vad nice att slippa ha pass på helgen, så att man spontant kan åka och göra saker eller gå ut och så vidare utan att behöva anpassa sig efter helgpass. Trevligt, trevligt. Och att mocka gör mig inget. Det tar så kort tid ändå.

Auuugh. Nu måste jag lugna ner mig. Känner mig verkligen irriterad. Ska gå ut med scott nu sen ska jag gå och lägga mig... Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hm, får man fråga vem det är du är så förbannad på? :S

2008-02-25 @ 23:48:20
Postat av: M

Njae. Inte här.. =)

2008-02-26 @ 18:14:36
Postat av: Catrine

Hehe, okej jag förstår ;) Får ta de senare dåra :)

2008-02-26 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback