Välkommen min framtida karriär!

Vår uppsats kommer bli så bra. Yes!

Uppsatsmöte imorse. Fika i ett centrum som är jordens...töntigaste. Mysig belysning också påpekade T. Nästan så man behövde solisar. Tessan åt 400 g morotskaka som var tre dagar gammal med bajsframkallande choklad. Jag åt en 500grammare (chokladboll alltså) med en god kaffe latte. Toalett!! För både ettan, tvåan och trean (!??) Haha.

Sitter och funderar på om jag ska färga håret ikväll..eller vänta tills jag kommer hem till tessan imorrn. Tror jag väntar. Orkar fan inte nu. Vill sova!

Idag var jag ute och skenade med min stallkompis Leffe. Vi körde kapplöpning i lera och össnöande. Vilket resulterade i att jag hade lera på hela jackan och byxorna samt i ansiktet. Och mascaran var helt utsmetad av all snö som hade prickat ögonen. Fan vad jag är cool.


Kommentarer
Postat av: elina

åååh jag saknar att köra ett race med hästen när vädret är kaos. det är fan renande av själen! weee!



ps. du vinner. grönt hår är unikt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback