Sommaren slut, hösten är här..

Hej allesammans!
Länge sen man skrev här. Har inte haft tiden skulle man kunna säga. Sommaren har mestadels bestått av jobb, och det känns som om jag har försummat allt annat. Men jag har dock lärt mig massor, och känner mig sugen att komma ut i arbetslivet om knappt ett år. Det roligaste på lovet var resan till Valencia 20-27 augusti. Anna pluggar ju där, så jag, Jossan och Tessan stack dit för att hälsa på henne. Det var superkul att träffas allihopa, och vi hängde på stranden samt var på ett jättefint uteställe som heter L'Umblacle.



Där kan man säga att vi ägde, som man kallar det i Sthlm. Vi var väl typ en halvmeter längre än alla andra, och icke svarthåriga. Alla glodde och undrade vart man kom ifrån. Vi hängde med några rika F1snubbar. Killen ringde sin chaffis som dök upp med en sån här bil....


En Rolls Royce!! Stereon var icke utan denna värld. Min stereo i bilen låter som en rasslig gammal transistorradio jämfört med denna... Den lilla båten såg ut såhär:


Observera att den var bara 30 meter lång. Hähä. Herregud. Fatta att jag varit på en båt som kostar 80 miljoner...

Tillbaka till verkligheten. Imorrn börjar skolan och jag vet ingenting om vad vi ska göra tills första seminariet. Känns som om jag vill börja grina. Typ. Men då kan jag bara tänka: För en vecka sen satt jag i en Rolls Royce och lyssnade på "American Boy" på högsta volymen. Och Tessan vinkar till Anna och Jossan som åker bredvid i en Posche..sedan blir Tessan dumförklarad då hon inte ens fattar att ingen ser henne då Rolls Roycen faktiskt har tonade skottsäkra rutor! Haha, så jävla bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback