Don´t you wish your grilfriend was fun like me?

Haha.

Allt tuffar på somvanligt. Helgen spenderade jag hemma hos tessan. Och scott har nu sovit oavbrutet i typ 2 dagar. Morr. Vi ska gå på kurs i vår iallafall. Hade turen att det var på tider som passade utmärkt för mig. =)

Wille börjar komma i form nu. Hoppade litegrann i förrgår och han var helt wild and crazy. Tror jag höll på en halvtimme innan han kunde trava. Han bara galopperade hela tiden, studsade och hoppade omkring. Det var verkligen askul att hoppa och jag längtar verkligen tills jag får börja träna igen, och TÄVLA!!! Så kul. Och träna ute. Älskar utesäsongen.

Var och vaccinerade Scott igår på Södra. Vi fick jättemycket beröm för hans tänder. "Meeeen GUUUUUD vad fina tänder han har!!!!! Småhundar brukar ju ha jättemycket tandsten!" (Scott har inte ens en gul prick på sina gaddar) Ha! Hon sa att det är så viktigt att borsta tänderna på småhundar så de inte bara ramlar ur munnen på dem när de blir äldre. Han fick också beröm för att han var i så bra kondition. (stolt matte)

Hälsade på hos mina kusiner igår som just fått hem en 12veckors Ragdoll-kattunge. SÅ söt. Undra om inte jag måste köpa en katt också. Jag skulle bara kunna ha en katt om det var en innekatt. Annars skulle jag dö av oro. Åhhh. Jag vill också ha en Ragdoll. Kolla in dem på mjukatassar.com, kattungen heter Samantha. Och så lätthanterliga de verkar vara. Rumsrena på en gång typ och kan vara ensamma hemma på en gång. Varför köpte man inte en katt istället för en hund? Hehe.

Imorrn kväll ska jag på Syster&Bror och kolla på Björn Gustavsson. I like. Hoppas det inte är så jävla mycket folk.Men det lär det väl vara så klart. Aja, lär väl vara värt att vänta på. Men inget slår ju Cp-Mona från hjälp. Hahahahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback