Trött efter helgen..

..alla bravader. Främst är man trött på att laga mat. Men bra blev det...och ganska mycket över, men vad sjutton, det är svårt att beräkna hur mycket folk äter.
Blev inte så mycket sova inatt av olika anledningar. Gick och la mig vid fyra tror jag..somnade x antal timmar senare. Så, man borde vara rätts trött, det är jag nog också, bara att jag inte tänker på det. Nu ska man sitta och skriva en otroligt rolig RAPPORT. Blä.
 Men nu är jag iaf hemma efter att ha sovit två nätter hos Therese och Mattias. Borta bra, men hemma är alltid bäst. Så är det bara. Sen är det ju tenta på fredag, jag har inte pluggat nåt hittills, lat som man är... Men det är nog inte så svårt.
Nu ska jag skriva rapporten och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback