Tjoho!

Hejsan allesammans. Idag är ett bättre dag, bättre än en dålig. Det hjälper att prata av sig och bara ha kul. Man ska inte analysera och tänka så jävla mycket. Som vi brukar säga (Tessan och jag alltså): Tänk vad lätt att vara kille. Liksom inte behöva tänka nånting! haha! Vi är inte alls fördomsfulla. Men vi gillar killar, jag lovar.
Idag är en skolfri helg. Precis efter en tenta, och man har ingenting att plugga alls. Det är skönt.
Dock INGEN skön morgon för mig. Kom väl hem vid tolv från Tessan (och Mattias) i Södertälje.. läste en tidning tills kl ett och somnade sen. Kl halv nio imorse fick jag ett sms från tjejen som äger stallet jag har hästen i. Hon skriver att inga hästar är ute i hagarna ännu?! Gaaaaaaahhhh!!! Fick kasta på mig kläderna och köra gasen i botten till stallet. Allt hade blivit ett missförstånd. Nathalie trodde att Leif skulle ta morgonen, Jag trodde det samma men Leif trodde han skulle ta insläpp och kväll.... Det var iallafall ingen större skada skedd.
Tränade lite i ridhuset idag. Hoppade ca 130 cm, samt övade lydnad och snäva svängar. Gick mycket bra.
Nu ska jag bara njuta av att göra ingenting och kolla på TV.
Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback