Time to make on my own...

Idag hade vi lite seriöst snack i skolan angående det fjärde året...
Insåg att jag inte fattar nånting och inte vet nånting om nåt!!
Herregud. Om nån frågar hur många poäng mitt program är på så vet jag inte ens det! Nu vet jag, 180 poäng, råkade läsa det nyss! Haha!
Lutar åt att fortsätta på programmet även nästa år. Nästa termin måste man också välja inriktning på FEK. Undra vad man ska ta? Jag vet vad jag inte ska ta...redovisning eller organisation...och INTE finansiering!! Tråkigare än tråkigast. Kanske ledarskap bara för att ta nåt jag verkligen skulle behöva! Haha! Man kanske blir vd i framtiden, vem vet?
Seriös man är..har knappt ens börjat plugga till tentan som är nästa fredag. Bravo. Men det finns ju inget att plugga på. Jag får lägga på ett kol i helgen när tessan fiser omkring i Paris. (den jäveln!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback