Oh happy day

Fint väder idag! Tjohoo! Är så duktig så jag har redan varit ute på hundpromenad kl halv tio imorse. Hittade en kohage som man kunde gå i. Fast kallt var det, frost överallt i gräset.
Efter en sväng i centrum så har jag suttit och pluggat litegrann..repetera,repetera...Inte så mycket mer att göra som sagt.
Nu ska jag äta, och sen blir det en sväng till stallet.
Ett tips: Man blir mycket piggare som man sover lite mindre. Ibland har jag inget att göra på kvällarna, och då kanske jag går och lägger mig vid halv elva, och går upp typ halv tio dagen efter. Då är man trött!! Det är mycket bättre att gå och lägga sig vid halv tolv, tolv och sen gå upp åtta. Much better.

Kommentarer
Postat av: Ashbadda al achbadallada

Yo nerd! Halloweenparty eller inte halloweenparty, det är frågan... hmm..

2007-10-31 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback