Kanelbullens dag idag!

Mkt viktigt att fira! Äter just nu en nybakad en. GOTT!Mmmmmmmmmmmmmmmmm.....

Hoppas att alla trevliga människor får en bulle idag.De otrevliga behöver inte få några.

Idag har jag pluggat, bara en timme dock, men det blir väl mer förhoppningsvis. Var i stallet på fm. Hovslagaren kom och slog på en tappsko för andra gången den här veckan. Jag lär inte vara hans favoritkund just nu om man säger så. Haha. Sen red jag en timme eller så.
Ikväll blir det SHOPPING på hög nivå. Hästbiten har 30års jubileum och det innebär 30 % rabatt på allt. Har kommit på många saker jag behöver...vintertäcke, chaps, sporrar.m.m.m. Pappa fick följa med också. Han tycker nog det är skitkul. Inte! =D
Sen på hemvägen måste man väl åka i hans otroligt fula bil!!!  Det är ju pinsamt. Hur kan man ens tillverka en sån ful bil. och jag som har tyckt att min farfars jaguar (toalettblå!!) varit ful, den här bilen är ÄNNU fulare!
Måste se om jag kan hitta en bild på den nånstans..HAHA! Här.. :
http://www.toyota.se/Images/t7_pri06_car_gal_01_1024_tcm287-359602.jpg
Hua, vad hemskt.  Dessutom är den LJUSBLÅ!!!
Nej, nu har avreagerat mig tillräckligt. tur att vi har kvar volvon iaf. Detta innebär att jag kommer få köra svart volvo s60 istället för turkos opel corsa. Det är iaf bra.
Fan vad jag snackar skit.

Kommentarer
Postat av: alibaba

Ät bajs... (som svar på NÅGONS "pruttbajs")

2007-10-04 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback