Borde plugga...

..men orkar inte just nu. Snacka om onödig kurs. Om datorer i sjukvården??!! Kan det bli tråkigare??? Nej!


Kanska ska man lära sig att bli nöjd över det man har istället för att vara missnöjd med det man inte har? Det kan ligga nåt i det. Fast det känns ändå...som massa saker saknas. Jag orkar inte vara singel en enda dag till nu. Jag blir galen. Det är så tråkigt. Jag kan ta vem som helst. Eller nej, det kan jag inte göra. Men nästan.
Jag ska skriva en kravlista:

snäll
rolig
kan vara allvarlig
kan bli arg
glad
ganska ordningsam (eller det spelar nog ingen roll, för jag är det..)
kunna sjunga
inte tråkig
inte mesig
inte pinnsmal eller jättetjock
mörkhårig
kan laga mat (någorlunda iaf)
inte vara allergisk mot pälsdjur =)
inte ha fula kläder (jag blir tokig!!)
inte vara kortare än mig
inte yngre än mig

Så. Ska det vara så svårt? Det är ju typ halva Sveriges befolkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback