Låång tävlingshelg

Äntligen är denna långa helg över. Har gått upp 06.30 både lördag och söndag. Tävlingarna har gått över förväntan faktiskt. På lördagen blev det en placering och idag var det nästa igen. Sista ritten blev lite av en miss, jag tyckte jag red superdåligt, men ändå hade jag "bara" 8 fel!! Det måste ju tyda på nåt iaf.
Markarbetet har verkligen gett utdelning, han var hur fin som heslt på framridningen och jag tycker jag har fått mycket bättre koll på tempot också. Sen har jag ju faktiskt inte tävlat så länge, och inte ridit på den här nivån så länge, så jag har ju orutin så det sjunger om det. Man märker det när det blir större tabbar. Men,men det är inte så mycket att göra åt.
Ligger efter som fan i mitt pluggschema nu också, pga av att jag inte pluggat nåt fre-sön. Har dock läst en av saminarietexterna iallafall. Bravo. Tessan och jag var åtminstone så smarta att vi hade vett att dela upp det.
Jag är så äckligt trött så att jag är helt yr i huvudet. Men jag ska kolla på van veeteren ikväll och sen blir det SOVA. Prisa gud. Imorrn behöver jag inte gå upp förän åtta heller. Prisa gud igen.
Måste börja handla julklappar nu också..och skriva en ordentlig önskelista.
Nu måste jag gå och dricka vatten.

Kommentarer
Postat av: Catrine Josefsson

Tja bruden!

Är här inne och läser emellanåt! Kul!!
Tycker det är jätte kul att läsa att du tävlar och satsar lite. Inte en sida man är van att se hos dig, jag menar, annars är det ju bara jag som tävlat och satsat, och ni har inte riktigt förstått poängen. Men när man är inne och läser när du varit iväg och tävlat känns det som att du också har lite utav den sidan nu! Jag hoppas det går framåt för dig!! Vilket det lär göra med lite rutin... Jag håller tummarna för dig iaf ;)

Lyckatill med allt så hörs vi!

Stooora kramar

Postat av: Mickan

Visst satsar man. =) Inte på samma nivå som dig kanske, men kul är det! Hoppas allt går bra för dig nu också. Du är väl i kalmar nu? Hoppas vi ses snart också, det var ju kul sist!

2007-11-26 @ 18:59:39
Postat av: Elin

Härligt att det gick bra, fortsätt så :)

2007-11-29 @ 14:06:06
URL: http://www.mirkagardensminna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback