Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!

Snö, snö och åter snö. Man har saknat det, men nu är det här. =) Älskar vintern. Allt känns mycket fräschare när det är kallt och fruset. Man slipper den här vedervärdiga leran överallt. Det jobbiga är väl att man lättare fryser istället...men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.
Dagen började inte så bra. Gick upp 06.30 (bara det är ju hemskt) och fick sen skjuts till skolan, självklart var det kö i hundra mil så jag kom försent även fast jag åkte kl 07.30 hemifrån. Suck! Jag hatar att komma försent, och det är ännu värre när det är ett seminarium det gäller. Men nu har jag iallafall fått vinterdäck på bilen! Sen var jag och hämtade ut min kursbok som jag har börjat läsa. Så tråkig var den faktiskt inte!

Imorrn åker vi med Cinderella på kryssning! Ska bli jättekul och gott!! Jag blir förbannad om buffén är äcklig! Då tänker jag rosta fisken i brödrosten som de gjorde på silja line. Man kanske ska passa på och shoppa lite? Jag tänker iallafall köpa en ny mascara, min är helt slut nästan. Ska inte köpa något godis, det är jag säker på.
Och hoppas att personalen är lite trevligare än de var förra gången man åkte, jäkla tjurskallar.

Slänger in lite bilder på Scott och hans nya kusin, Cassini 3,5 mån.

image31

Vem dödar vem först?

image32
Den ena är lite större än den andra

image33
Scott har övertaget, men Cassini hugger med sin tandlösa mun

Hund med damp
http://s93.photobucket.com/albums/l41/micaelakarlstrom/?action=view&current=ScottCassini007.flv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback