Händelselös fredag

Jag hatar fredagar ibland. När de är så extremt tråkiga. Som ikväll. Blä. Det finns ingenting att göra, och då menar jag verkligen ingenting. Funderar tillochmed på att börja läsa den andra artikeln till seminariet. Kanske är ganska smart att göra det nu, så har jag mer tid att läsa boken sen. Man kan ju börja iallafall.

Jag är så jävla  trött på folk som inte kan ta eget ansvar. Ikväll får jag ett sms, om att helgpassen för imorrn ännu inte är fyllda!! Men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Jag blir så trött. Varför ska jag behöva göra extra mycket bara för att andra inte orkar göra något. Nej, det är slut med det nu faktiskt. Man får lära sig att titta, hur mycket har alla andra gjort och hur mycket har jag gjort?? Då kanske man får ta dubbla pass någon dag, om man inte haft några pass andra helger. Fy fan för folk alltså. Nu kommer jag behöva skriva en jäkla text och sätta upp på tavlan för att förklara hur saker och ting ligger till. Alla kommer tro att jag är någon jävla surkäring, det kanske jag är också, men jag vill ha ordning och reda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback