Första advent, here I come!!

Debut för jullåtar idag, högsta volymen!! Sen har jag och syrran bakat korintkakor, kokoskakor med chokladglasyr och drömmar.  Mums. Pluggade i förmiddags så jag kan baka med gott samvete. Nu har jag endast kapitel 11,12,13 kvar! Sen har jag läst klart hela boken om organisationsteori. Ibland förtjänar jag faktiskt beröm. =) Ganska ofta om jag tänker efter. Om jag har bestämt mig för att göra något så kommer jag oftast dit för jag kör järnet. Nej men ärligt talat, jag tänker såhär; visst, det känns som om man slösar massa dagar med att bara sitta och läsa och läsa, men det ger resultat i det långa loppet. Dessutom pluggar man bara en gång i sitt liv (förhoppningsvis) och sen får man det jobb man förtjänar. Vd för Astra Zeneca om 3 år menar jag. Så KÄMPA PÅ FÖR FAAAN!!!!!!!! Don´t give up.
Det luktar kaninkiss om drömmarna som just kom ut från ugnen. Nice. Kisskakor. Vad sugen man blir.

Ikväll börjar Maggankursen. I love Maggan! Hon förstår mig perfekt alltid. Och Wille och jag har blivit så himla mycket bättre, det ska bli kul att visa oss igen. Hoppas vi får hoppa också, love it!! Vad jag älskar mycket idag. Måste bero på att det är juletider. Fan vad det svider i näsan från ammoniaklukten från drömmarna....! Blä! Inte ens sugen på att smaka dem. Urk. Lika bra för jag håller ju på att banta. Iallafall intalar jag mig att man blir mer slimmad om man tänker på att man ska börja träna och äta nyttigare. Om det vorde så enkelt. Fast det är vissa småsaker jag vill rätta till. Typ bort med fettet på magen, det som ligger precis under skinkorna och lite på armarna. Muskelmassan (den ickeexisterande) är jag väl ganska nöjd med. Det som gäller är att minska på fettmassan. Ner 2-3 kg kanske? Vad ska man väga när man är typ 165-166 cm, någon som har koll?

Nu ska jag plugga seminarietext.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback