En flitig tisdag, eller flitig vecka kanske?

Herregud, jag bara pluggar och pluggar känns det som. Och det värsta är att man aldrig kan känns sig nöjd. Jag kan aldrig säga: "Yes! Nu har jag läst klart det här och kan unna mig nåt annat en stund.." Nej, nej. Alltid är det mer som ska göras, läsas och skrivas. Och om man gör något annat, såsom att titta på tv eller så, så har man ständigt dåligt samvete. Jag måste planera lite och sätta upp "scheman" för varje dag, så jag kan slappna av emellanåt. Känns som om man behöver det. Nu ska jag börja kolla upp frågorna inför seminarium 2 också. Som tur är har jag varit tillräckligt flitig och läst klart alla texterna. Det var bra gjort av mig...
Imorrn ska vi träffas och skriva klart skiten. Känns redan nu som att jag vet att det kommer gå åt h*vete...
Höjden av taskighet är att de har satt upp b-uppsatsen över jul.....tackar!!! Det innebär att man säkert inte kan slappna av under hela julen heller. Ibland är det verkligen kul att plugga.

Träningen idag gick superbra. Wille hoppade som en känguru och jag flög omkring som en vante, precis som det ska vara! Haha! Hoppas verkligen jag kan hålla tungan rätt i mun på tävlingarna i helgen också. Vill prestera ett bra resultat sista tävlingen för säsongen... Helgen efter är det Maggan-kurs också. Ska bli jättekul, jag missade ju senaste omgången. Det blir nog inget globen för mig iår. Tyvärr. Det har ju blivit som en tradition, men det känns som om det varken finns tid eller lust att gå på det. Särskilt inte när det är islandshästtema!!Blä. I hate islandshästar.

Kommentarer
Postat av: Team Wille

Moahahah! på lördag ska jag göra dig riktigt fly förbannad så att du rider agressivt och bra, som det ska va! =) Nej men då jävlar!

2007-11-21 @ 20:30:04
Postat av: Nörd

Ja,ta med ett spö och dra till mig med i huvudet. Det funkar nog.

2007-11-22 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback