Lång dag!

Ibland känns dagar bara så jäkla långa. Gick upp kvart över åtta imorse...(!) Satt ute och pluggade till ett, då åkte vi ut till båten, första båtturen detta året! Det var faktiskt inte ens speciellt kallt. Vi åkte till mammas jobbarkompis ute på lisö, där vi fikade. Scott lekte med deras tik, en newfoundlandblandis som hette Klara. Sen var jag tvungen att på hemvägen stanna till vid stallet. Det blev dock bara lite longering, jag orkade helt enkelt inget annat. Segt. Ibland har man bara ingen motivation.
Men på tisdag är det uteträning för KG. Scary, och jag som har fullständig fobi för vattengraven. Hua! Det är bara att stålsätta sig, och rida även fast man inte törs. Brukar tänka "Jaja, jag får väl dö då." Haha.
Ska köpa ett antiskällhalsband till scott nu i veckan tänkte jag...det kan väl vara värt att lägga en tusing på om det funkar. Annars kan jag ju sälja det. Nä, nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback