Jävla Eurovision Song Contest...

Aldrig mer säger jag bara. Det är bara skit. Östländerna röstar bara på varandra!!! Och som kommentatorerna sa: "Ja, Cypern har ju gett sin tolva till grekland sen 1997...vi får se vem de ger den till nu..." "Och Cyperns tolva går till...GREKLAND!" Ärligt talat!!! Kan de sluta rösta efter land??!! Och Ukraina, vad var det för jävla skit??!! Herregud. Nästa år kan ju vi skicka Robert Gustavsson, eller varför inte After Shave eller Stefan och Krister? Ja, vad kul!! Eller Grynet? Okej, jag tycker inte Sverige borde ha vunnit, men visst fan borde vi varit bland de tio bästa iallafall. Skittävling. Jag blev så sur så jag gick och la mig innan det var slut. Bajs.

Igår var det tävling, gick så himla bra tills banken kom. Det var väl en kombination av att jag inte låg på tillräckligt och att han var dum. Men han stannade, jävla häst. Annars hade jag blivit placerad, han gick så bra på hindrena, var en halvmeter över på allt. Så egentligen är jag jättenöjd med honom! Skitbra ritt.

Stolt över mig själv att jag håller på mina två löparrundor varje vecka. Idag blev det 3,8 km. Gick över förväntan, har verkligen fått bättre kondis på bara två veckor känns det som. Welcome beach 2007!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback