Vååår!

Gud vad jag tjatar. Men det är så härligt så jag dör. Det liksom spritter i kroppen!! Man får så mkt förväntningar,och på nåt sätt saknar jag alla utekvällar UTE i naturen. Haha. Vad är det att sakna egentligen?

Var två timmar i skolan idag, det var tråkigt, och jag höll på att somna. Sen har jag rensat ur min bokhylla från all gammal skit, så jag ska få plats med all ny skit. Ha!

Imorrn är jag ledig, sjung sjung! Sen på kvällen är det KG träning, kul! Wille har ju blivit så annorlunda sen helgkursen för maggan.

Var ute i skogen och red idag, Scott och Wille hade race mot varandra i en backe. Scott vann, wille var så seg. Fåglarna kvittrade, och ja, livet lekte för en stund.

Nästa vecka ska mamma o co vara borta, så jag kanske kan ha tjejmiddag då Tessan? Med utgång efter kanske? Det skulle vara kul som f*n. Catta kan ju inte komma iaf, så det blir väl Jossan och Anna, om de kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback