Tessan:Du missade första riktiga vårdagen!

Idag var det tio plus i skuggan, samt soligt! Jag satt ute ett tag och solade, riktigt varmt och skönt. Såg att det hade ploppat upp en del krokusar och snödroppar i folks rabatter och så! Här börjar det komma upp tulpaner också.
I stallet behövde man ingen jacka, och på ridbanan börjar det bli riktigt fint, lite blött fortfarande, men det rinner bort. Imorrn skulle det ju också vara varmt så det mesta lär väl försvinna då.

The Ark vann ju melodifestivalen igår, det visste man ju typ innan..så det var inget spännnande... jag var helt död sen så jag gick och la mig strax innan elva och somnade som en stock. Sov till nio imorse (sovmorgon för mig!), sen tog jag en långpromenad med Scott i vårsolen. Nu kom scott och jag just hem, har varit hos min kusin som fyllt elva i veckan. Vi åt lite tårta och scott jagade ballonger.

Nu ska jag försöka mig på att räkna ut vår aktievärdering som vi ska redovisa på onsdag, tråkigt men sant. Dock något lättare än Skandia-straffuppgiften på 50 sidor, mohahahha!! Så blir det när man åker utomlands, nåt straff ska man fan ha, hähähäää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback