Teeessaaaan kooom heeeeem, för jag lääängtar efter dig...

Suck. Fan, det händer ju grejjer hela tiden som vi måste analysera och diskutera! Kom hem nu då!!

Pinsamt. Skulle göra ett arbete idag i skolan klockan tolv...men ingen kom, så jag satt där för mig själv, haha! Tills jag messade tessan som sa att vi skulle träffas i bibblan!!! Oh my. En halvtimme försent kom man...och de kunde inte börja för jag hade alla papper....! De måste tro att jag är helt lost. Fast det är jag ju också....!

Nu måste jag skriva mer detaljerat då Tessan (den idioten) är bortrest. Nu är det iaf ca 5-6 grader ute och det var rätt fint väder idag på em. Tänkte faktiskt på dig klockan 16.40, för jag tror du satt på ditt plan då. Usch, jag hatar att flyga. Imorrn är det ju första tävlingen för mig och Wille, synd att du inte kunde komma och kolla...eller nu slapp du ju iaf! Man skulle ju behöva en hejaklack. Med plakat!! Haha! Vad fjantigt, lokal 1 m på BRS liksom...
"Mickan och Wille, the one and only!!!"
Jag vet inte ens vad som är på tv ikväll heller....tråkig skit somvanligt. Ont i halsen har man också. Föresten köpte jag lite nya kläder igår i skärholmen, en superkort kjol, en gul tunika och en vårjacka (vit).
NÄR SKA VI GÅ UT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ladda inför imorrn, och för att jag ska slå dig när du kommer hem för du kommer vara så jävla brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback