Lördag......

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope
I'll be your love
..be everything that you need...

Igår var det utgång. Det var ganska kul, ett tag iaf. Men sen insåg vi att det var idioters afton där så vi gick därifrån vid halv två. Så det blev inte så himla sent.

Idag har jag bara slappat. Var i stallet och mockade, blev ingen ridning idag. Sen tänkte jag att jag skulle göra sem. uppgiften, men jag fattar inte vart man ska få alla siffror från? Så det fick man ju lägga ned också. Jag har räknat lite uppgifter från boken istället. Tråkigt men nyttigt. Något som inte var nyttigt var att jag satte i mig alla chips, dip och morötter som var kvar från igår. Men SÅ mycket var det faktiskt inte. Ikväll ska jag "bort" på middag också, hos min farmor och farfar, skönt då slipper jag laga mat i min ensamhet...

Imorrn ska jag och Scott på kalas hemma hos Siri...Scott har köpt några presenter också. Men egentligen vill han nog ha dem för sig själv tror jag (vet jag snarare)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback