What the f***...V-A-C-A-T-I-O-N?!!!

Gud finns. Jag har semester och allt är bara så bra. Förutom att jag bara sovit 4 timmar inatt,men det är väl småpotatis! Har ägnat dagen åt att kl 05.38 åka till landet, här ca 10.30. Den salta luften gör susen. Här ska jag vila upp mig och träna, löpning varannan dag för fan. Tittar just nu ut över ett solbelyst Kattegatt. Ska grillas ikväll och sen gino med massor av choklad och finhackad mandel till efterrätt!! So fuckin' good!
Saknar dock wille. Har gått så bra de senaste dagarna och igår så gick han så klockrent på banan. Gick att samla så fint i traven. Riktigt bra. Och jag bara tänker:FAN vad jag älskar den där hästen! Hans busiga uppsyn under den fluffiga luggen, hans kontaktsökande naffsande, hur han suger tag i hindrena...Love you my horse!! Fast det kanske är bra att jag får lite inspiration bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback