Oväntat möte med irakisk gubbe på stationen...

Varför dras alla konstiga typer till mig?
Ikväll när jag stod och väntade på tåget på centralen, så kom en duva fram till mig, väldigt nära. Jag trodde den skulle picka på mina skor, så jag flyttade mig lite. Då kommer såklart en gubbe fram och ska börja snacka... (suck) Han började prata vitt och brett om att alla Mohammed Alis (muslimer menade han med det uttrycket) var helt dumma i huvudet, att man aldrig skulle umgås med sånna. De är helt igenom onda, gillar bara krig och våld. De hatar kristna och bara utnyttjar oss "kristna" tjejer.... "Jag talar till dig som om du vore min egen dotter..." Sen skulle han veta om jag hade en svensk kille...nej svarade jag då..men jag har haft en. "Bra,bra..men du har inte haft nån Mohammed Ali?" Nej... "Bra,bra!!! De bara utnyttjar..." Sen började han babbla om att sex inte är allt (?)..osv...haha, och fy fan vad svårt det var att hålla sig för garv. Han var typ 50 år!! Det kom iallafall fram att han var en kristen irakier vars land blev förstört av muslimska irakier...what to do?
My god..undra hur man själv skulle reagera om det var mitt land. Svårt att inte hitta några att hata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback