Mitt sommarlov...

...vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli!
Börjar jobba på måndag, men det ska bli ganska nice ändå, kommer ju typ bara jobba dag så..

Gjorde the last tenta idag..hmm..ingen aning om hur det gick faktiskt. Känner mig lite skeptisk, men vi får väl se. Förhoppningsvis så blir det G iallafall.

Var på utbildning på grönan idag. FY FAN vad jobbiga alla studentflak är! De skvätte öl på mig och mina nya solisar, förbannad! Såg också att de hällde en hel burk på en som körde förbi med moppe, fan vad taskigt! Vad tror de att de är?? Stick och brinn. Annars var det rätt nice i stan, kändes som om man var utomlands faktiskt. Måste bli lite stadskvällar i sommar. Grönan också, det har blivit ganska fint sen de byggt om lite.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback