Jobbade denna lördag

Igår kväll klagade pappa över att de skulle vara alldeles för få idag på jobbet, att de skulle behöva någon som skulle kunna stå i kassan. Och så kom han på den brillianta idén "Men Micaela har ju kassavana!". Just det. Så jag fick hänga på idag, det var ganska kul, och kassan var hundra ggr lättare än den på Gröna Lund. Mer data, och mindra digitalt så att säga.  Och framför allt: saker att göra hela tiden!! Jag har fobi för det där att stå still som en idiot hela tiden, det är hemskt. Hellre jobbar man ju häcken av sig. Kanske ska man med imorrn också, men vi får se. Det kan ju vara lite kul med "extracash" också. Dagarna på helgerna är ju inte så långa heller, så det är lugnt.

Har suttit och kompletterat uppgiften för första seminariet nyss. Det verkar bli lite text iallafall. Det svåraste är ju klart att uppskatta en budget, samt sätta siffror på hur mycket försäljningen ska höjas. Det känns som om man måste veta siffror på vad försäljningen är ju för att kunna höja...men,men. Vi får se hur det går. Jag hatar iallafall redovisningar, men mitt nya måtto är ju att jag inte bryr mig, så det ska väl gå.

Ikväll händer väl inte så mycket, ska kolla på nån film och äta marängsviss strax. Imorrn em blir det träning i ridhuset också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback