Tidig morgon

Idag började föreläsningen vid klockan åtta. Man är nästan ovan att gå upp så tidigt. Men för säkerhets skull gick jag och la mig strax efter tio igår kväll. Studsade upp vid kvart i sju och kände mig jättepigg faktiskt! Lämnade Scott hos pappa, och kom prick åtta in i aulan. Ganska intressant föreläsning faktiskt, och Pris och Plats. Äntligen någon föreläsare som inte är som ett sömnpiller.... Åkte sedan hem till pappa för att hämta Scott. Pappa fick ta min lilla bil, och jag tog hans. Passade på att spana in de nya kylskåpen som pappa hade köpt. Äntligen ny kyl och frys! De andra måste vara lika gammal som jag MINST, och det är gammalt för att vara kyl och frys!

Fanns typ inget att äta till lunch, så jag mixade ihop en bulgursallad, med ALLDELES för mycket vitlök. Blä!!! Det blev så starkt så jag fick tårar i ögonen, och nu måste min andedräkt STINKA vitlök. Usch. Det kommer väl inte gå bort på en vecka!!!

Är lite nervös för idag så ska jag på första hoppträningen för Daniel Mech på Runsten. Och det ska tydligen bara vara EN grupp. KUL DÅ!! Att jag kommer vara sämst alltså...suck..

Men nu måste jag fixa klart vårt seminariearbete tills imorrn...trist. Sen ska jag till banken och sätta in massa pengar. Fick en utskällning av pappa idag för att jag hade massa pengar (typ 7000 kr, liggande lite här och där i mitt rum).... Jag: Men det har ju du också? Pappa: Jaa?!?
Okeeej...aja, jag hade ju ändå tänkt sätta in dem så...lika bra att få arslet ur vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback