Fan också!!

SÅKLART fick man TRE ynka poäng på Ekonomitentan, dvs,de rättade inte vidare, så jag fick UNDERKÄNT!!!
Jag HATAR omtentor!! Jag spyr på det, det finns inget hemskare...Orka plugga en gång till i tre veckor och ändå misslyckas, för att jag inte kan få in den där j*vla ekonomin i min skalle! Det är omöjligt. Spyr på det rent ut sagt. FAN! Fast iof visste jag att jag nog inte hade klarat den för det kändes inte så bra direkt...
FÖRBANNAT. Nu är hela min "långhelg" förstörd...uuuäääää!!!!!!!!!!!!! FUCK.. Det verkar som om omtentan inte ligger förän i juni heller, kul, då har man ju verkligen glömt bort allt. BAAAAAAJS!!!!!!!!!!!!!!! Aja, nu orkar jag inte vara sur över det längre...Fuck it.

Annars hade man det näst sista seminariet idag, vilket gick ok. Det är jobbigt att vänta på att få redovisa tills att klockan är halv sex dock, när man väntat hela dagen.

Nej, nu får jag dåligt samvete...måste plugga, så man inte får göra omtenta på den här skiten också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback