En kort paus i det intensiva pluggandet

Det märks att jag är tidsoptimist. Sa för ca 2,5 vecka sen att jag skulle börja att plugga tills tentan nästa fredag...hmm, tror nån att det blev så? Nej, knappast. Så nu har jag RÅPLUGGAT sen i torsdags. Men på dessa få dagar har jag även varit i ridhuset två ggr (tar ca 3 timmar per gång), ridit 3 dagar (ca 2 timmar per gång), jobbat 9 timmar, sovit 32 timmar...gått i skolan 6 timmar...tänk vad man slösar tid. Men den mesta tiden slösar man ju bort så bra på ingenting. Men den närmaste tiden är det slut med det tyvärr. Trots allt ska jag nu börja på kapitel sju! Ha! Jag kanske är tidsoptimist, men tamejfan så håller mina planer ändå. Jag är verkligen bra på att planera. Och slita som en idiot.

Nejmen, imorrn är det sista skoldagen denna veckan, sen är det fyra "lediga" (OBS!!EJ LEDIGA) dagar innan seminariet på måndag. Jag ber till gud att vi inte ska ha den hemskaste läraren då. Hatar honom. Han är verkligen hemsk. Sen ska jag hinna med att åka till ridhuset på torsdag, söndag, träning på Runsten på tisdag, samt ridhuset på onsdag igen om jag hinner. Sen tenta på torsdag fm. SEN: SEMESTER!!!!!! I fyra dagar iallafall. Då ska jag äta allt gott jag vill, utan att tänka på att inte äta onyttiga saker. Mums. Köpa massor med fina saker också. Sen är det väl dags att börja plugga till omtentan.. Nej, nu ska jag nog ta en dag i sänder. Annars blir man bara stressad. Apropå stressad så ska jag skriva lite seminarie arbete nu. Puss och kram på alla som förtjänar det...

I´m all out of love
 I´m so lost without you
 I know you were right
 beliving for so long
 I´m all out of love
 what am I without you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback