Sommaren är nu här

Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Har nu varit ledig i tre dagar. Har spenderat dagarna genom att åka båt, och ikväll var vi i Trosa och strosa runt samt åt middag. Trevligt,trevligt. Det brinner i ansiktet och jag är proppmätt....
Nu ska jag jobba tis-fre, långa pass alla dagar, men bättre med allt på en gång. Har ändå bara typ 8 pass kvar innan jag jobbat färdigt så! Det är skönt som fan. Nu börjar tävlingssäsongen på riktigt med Gnesta på söndag...och sen SFK hegen efter. Ska bli så kul!! Ska verkligen satsa järnet nu. Ska bli massor med rosetter och kanske uppflyttning i klasserna tills nästa år! Vem vet?!
Nu är jag enormt törstig, samt ska spela spel..så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback