Livet är..härligt!

Idag är en sån dag när allt bara känns så jäkla bra. Började dagen med en entimmas promenad ute på Riksten med Scott. Soligt och lagom varmt. Tränade lite lydnad och gick sedan på en grusväg bortåt och över ängen hem. Han måste ju börja bygga upp sin kondition igen, har ju varit i vila i två veckor stackarn.

Hoppträningen igår gick mycket bra. Wille var jättepigg, men jag fick ihop honom bra, och allt funkade super. Jag tror mycket av det jag har gjort fel är att jag har skjutsat på för mkt mot hindret, istället för att låta hindret komma mot mig. Jag måste våga vänta, och våga lita på att Wille klarar hindret "själv". I dagarna blir det väl till att plocka ihop alla saker i stallet inför flytten på lördag. Man har ju mer saker än vad man tror.

Strax ska jag åka iväg och gå ut med min morbrors hund Diesel. Vi får väl se hur det går. Frågan är om jag kan lämna Scott i bilen eller om jag måste ta med honom också på promenaden. Jag får väl se hur de funkar ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback