Jag är så trött så trött..och hes

Var på Per Gessle igår, what a feeling!! Jag säger bara "när alla vännerna gått hem.." Bara man ser den där killen sjunga på scen så bara älskar man honom, utan att man ens känner honom. Det är liksom som om han tagit alla ungdomars känslor och gjort dem till låtar. Det är inget tjafs, bara sanningen, så som det är i verkligheten! =) Sen får man gåshud när typ 20 000 människor sjunger i kör, alla kan alla låtar utantill, alla verser.

Lämnade Scott på sjukhuset idag, då han ska operera ut sin urinsten har fått. Han är fortfarande kvar där stackaren. Men imorrn klockan halv fyra ska han få komma hem. Men då blir det väl vila och så antar jag. Sen ska det ta 2-3 veckor att analysera stenen tills vi vet vilken typ det är. Om det är en sten som går att förebygga så är det "bara" att lägga om kosten. Annars blir det inte så kul, veterinären sa att i värsta fall kan man få göra en fistel. Det innebär att man vidgar urinröret så att hunden kan kissa ut stenarna. Dock kommer man då kissa som en tik, vilket gör att det kommer stänka ner hela honom...inte så kul. Dessutom måste han troligtvis isåfall kastreras!! Fy, jag hoppas verkligen att det är den lätta varianten. "Det är otur att han som är så ung ska drabbas av det här..." Ja, men för i helvete, min hund drabbas ju för sjutton av allt så, ÖS PÅ BA´! =( Det är som vanligt, ibland har jag alltid otur.
image10

Shoppade lite på Åhléns idag också. Onödig som man är. Slutade med att man kom ut med smink för 520 kronor...hmpf. "Du MÅSTE börja använda ögoncréme, du är så torr under ögonen! Vi har en jättebra härrrr..." Jag:"Jaha...vad kostar den då...?" "310 kr!" (Burken är som den minsta storleken på tändsticksask typ...)Jag:(sväljer) Okej, jag tar den!
Dum som man är så går man på allt, men nu har jag smörjt in under ögat med den svindyra krämen, hoppas den är jävligt bra! Or else.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback