Ett trevligt helt gratis besök på Gröna Lund!

Träffade the girls i onsdags. Mycket trevligt, mötte upp alla på grönan. Alla=Tessan,Tessan E, Anna,Jossan och tillochmed Catta! = )
Det var skitkul att träffa alla,vi träffas alldeles för sällan och man märker hur mycket man egentligen saknar dem!Efter en tur i alla attraktioner vi ville åka, så drog några av oss hem till Annas lilla lya, studentrum. Vi satt och snackade skit i flera timmar. Det är så trevligt att prata med folk som man kan vara helt ärlig framför. Inte bara låtsas eller spela nåt fånigt spel. Såklart missade vi precis sista tåget, så vi fick ta den förbannade nattbussen hem, men det var det värt! Jag hoppas alla kan komma på Tessan "och min" kräftskiva i september!
Jag får erkänna att jag hade fan så ont i halsen igår morse när jag vaknade. Jag skrek som en stucken gris i jetline, vilda musen och kvasten. Vilda musen höll ju för sjutton på att spåra ur! Jag lovar! Det var skitnära att jag ramlade i vattnet! Kvasten höll på att kapa mina fötter. hua!!

Nu är det dags förmig att sova, ska upp fem imorrn. Got some competing to do, see you folks!

Kommentarer
Postat av: ullabella

Haha! Vi måste fixa århundradets partaj! Med mat, lite (mycket?!) dricka och dekorationer! Kan ju skippa kräfthattar... =S

2007-08-18 @ 15:43:46
Postat av: ullabellas sekreterare

Äh. Alla andra kan ju få ha kräfthattar, utom VI! För det räckte inte till oss, tyvärr!
Mohaha..otur...

2007-08-21 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback