Är sommaren slut redan?

Känns som höst nu. Igår ramlade alla löven av björkarna i blåsten. Deprimerande att sommaren is gone. Hur kunde tiden gå så fort? men det känns okej ändå eftersom jag inte behöver oroa mig för mörkret. Jag står ju i ett stall med ridhus!! Kan knappt tro att det är sant, men det kommer bli så jävla skönt! Ska faktiskt bli kul att flytta, lite miljöombyte är aldrig fel. Och de som har stallet är jättetrevliga! Red för Hans Wiebke i torsdags och det gick verkligen superbra, känns som om jag nu har hittat knapparna..det har verkligen varit ett blandat helvete det senaste året, men nu! Det kommer bli så bra, så bra. På tisdag är det hoppträning, nästa helg är det maggan-kurs i tre dagar, sen helgen efter det blir det tävling på BRS. Då ska jag fan lyckas. Och nästa helg blir det troligtvis flytt också, kul!!
I veckan börjar skolan. Det är med blandade känslor, dock är det rättså lagoma kurser vi har nu i början så det lär bli intressant och lagom ansträngande.
Sen blir det kräftskiva i mitten av september..ja, det kommer hända många roliga saker framöver. Hösten känns inte så mörk och jobbig trots allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräftskivan blir nog ingen kräftskiva, utan en "vanlig" fest, men ack så kul ändå, och med good mat tillagad av mig & dig! Dessvärre blir det nog inte den 15:e... hans föräldrar kommer hem då över helgen, så det får bli senare, månadskiftet sept/okt tyvärr, då har mattias match på en lördag istället för söndag = han kan dricka ohämmat... :S Men fest SKA DET BLI iaf!

2007-08-26 @ 13:06:09
Postat av: Anonym

Bloggar igen... får se hur länge det håller i sig den här gången...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback