Fy fan...illamående!!

Tog just en spruta i låret...fyyyy faaaaan. Jag hatar sprutor!!! Och i låret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skrek hela tiden, som en stucken gris. Herregud."Nyyyp håååååååååååååååårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Mamma nöp i skinnet samtidigt. Bra. En ny om 2 mån, hell.

Gick bra idag på tävlingen. Red dubbelnolla på 1 m, räckte dock inte till en placering, kom 14:e, det var 8 placerade. Han kändes superfin!
På 1,10 gick det nästan ännu bättre, men på nåt konstigt sätt så petade han en bom?! Det var som av vinddraget eller nåt för det hördes ingenting. Bara duns när den trillade. Men,men..känslan är det viktigaste. 
Igår blev det 0-6 fel i 1,10 pga att jag gjorde en klantig väg i omhoppningen så att wille inte fattade vad jag menade, så han stannade. Men jag fick iaf en placering på det. Sen i laghoppningen hade jag 4 fel. Bäst i laget, och tyvärr kom vi bara sjua!! Vi kommer igen!!

Stukat fingret har jag gjort också, var tvungen att tejpa ihop ringfingret och lillfingret, för att inte lillfingret ska riskera att dras ut åt sidan (=aj som in i helvete!!!!).

Undra om man ska göra seminarieuppgifterna nu. Så kan man koncentrera sig på wallander ikväll sen. Nice. De filmerna är bra.

Kollade på Robert Gustavsson hos tessan igår.... "Ajajaj..." "Uh, jag mår illa, jag måste kräkas....bryt..."

Gud, det känns som om jag ska svimma. Puhh. Herregud, hur spruträdd får man vara egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback