Ibland önskar man att man kunde läsa tankar...

eller ganska ofta faktiskt! Det är fördjävligt att gå runt och gissa vad folk tycker och tänker, oftast gissar man nog rätt, men man kan ju aldrig veta! Och jag vill veta.

Nu är man så trött på att plugga. Jag har ingen lust för fem öre, för det känns som om allt går in genom ena örat och ut genom andra. Dessutom är det inte intressant och direkt efter tentan har man glömt allt. Jag vill plugga nåt intressant! Inte äcklig ekonomi. URK.

Tessan och jag ska gå agility med siri och scott, det ska bli skitkul! Sen kan man köpa träningskort och åka dit och träna när man har lust, asbra! Då har man verkligen nåt att aktivera dem med. Scotts ensamhetsträning går framåt nu iaf. Underbart! Han kan faktiskt vara ensam upptill 40 min och det är ett STORT framsteg, med tanke på hur hysterisk han var förut. Hoppas det håller i sig och fortsätter att gå framåt bara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Siri och Scott ska KNÄCKA på kursen! yeah!

2006-09-22 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback