En likgiltig dag

Verkligen en tråkig dag. Tvungen att gå upp och redovisa en labb för en smått galen österrikare, som otroligt nog godkände vår labb utan några värre utbrott. Kvinnlig list kanske?
Sen bar det av till Stav ATG med Wille och han visade fortfarande hälta på böjprovet, attans! Men veterinären tyckte det såg bättre ut iaf på longeringen, så nu blir det 3 veckor till med skritt i 45-60 min, så tråkigt! Men vad gör man inte för att kraken ska bli frisk. Fick öka ut hagen iallafall, så det glädjer nog honom litegrann ändå.
Imorrn är det ju tenta också, men jag orkar inte ens plugga nåt mer. Känns som om jag kan allt, men det kanske jag bara inbillar mig för att slippa plugga. Jag har fått tenta-nojja så jag är så jävla osäker på om jag kommer klara mig eller inte. Fast det borde jag..eller? Känner mig bara så dum ibland, har alltid känt mig ganska smart, men nuförtiden dumförklarar jag mig själv ofta. Har tillochmed börjat göra grammatiska fel när jag pratar, herregud, nu går det utför..haha..
Ska bli så skönt imorrn när jag gjort tentan. Jag bör vara hemma vid tolv senast, då ska jag slappa en stund och läsa min nya cosmopolitan, sen ska jag springa en halvtimme och sen göra goda kokosbollar! MUMS! Gjorde samma recept i förrgår och åt upp alla själv, men det är jag fan värd nu. Man måste ju få tröstäta för fasiken.
Vill shoppa snygga kläder och skor. Tessan, ska vi göra det nån dag? Vi måste ju vara snyggingar när vi går ut ju! Fast du har ju redan en outfit kom jag på. Men du får väl hjälpa mig att hitta då.
Snart borde min nya sadel komma också. En Equipe Performance i kalvskinn, sen är rödbrun och så snygg! Beställde också matchande stigläder som var nylonförstärkta, läderprodukter och snygga boots med Equipe i silver på. Sen ska jag köpa nytt träns, förbygel och så också, men tror det får vänta tills Skandinavium. Wille är ju ändå skadad nu, och det lär inte bli några tävlingar på ett tag framöver tyvärr.
Nej usch, nu ska vi inte vara så negativa.
PLUGGA. Det var det jag skulle göra. Shit. Aja, får gå som det går imorrn. G blir det iallafall om jag inte får totalt hjärnsläpp..... Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Tessanpessan päron pung

Hallå? Tror du det räcker med en outfit eller? Pucko, klart jag hänger med! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback