Så jävla kallt!!

Var på Södertörn idag, det var regionala tävlingar och min faster fick för sig att vi skulle ut dit och vara funktionärer....Jobbigt!! Jag blev så sugen på att tävla själv, plus att man inte orkar se på alla misslyckade ryttare. Jag stod nere på banan 1 m och 110..sen orkade jag inte mer för jag frös som en gris. Inte visste väl jag att det helt plötsligt skulle bli minusgrader heller?! Satt sedan och kollade på 120, 70 starter...suck...sen blev det 130 och då ville ML in på banan igen. Men jag var för lat. Man har liksom ingen lust att stå inne på banan när man är van att tävla. Kom hem vid åtta trodde jag, men klockan var visst sju. Vad skönt när man fick en timme extra. Som tur var slapp jag stallet idag, Tessan tog Wille (Tack tessan!), annars hade jag fan börjat grina av köld. När jag kom hem tog jag en lång varm dusch...ahhh...och nu sitter jag här. Tror det är Ondskan ikväll på fyran klockan nio. Man har ju sett den förr men den är bra.

Igår var jag och Tessan på Heron såg Djävulen bär Prada ... Den var skitbra! Man fick värsta inspirationen. Men jag fattar fan inte varför hon valde bort modevärlden för att vara med den där killen. Eller han var ju rätt snygg iof, men ändå..Hon kunde ju iallafall behållt sin stil.

Apropå stil så har Tessan och jag skaffat oss en nu. Haha.

Imorrn ska jag till Odenplan och få massage!! Så skönt. Jag har inte fått det på hur länge som helst tror jag. Typ inte sen jag gick i sexan och vi hade massage på elevens val.

Nä, nu ska jag väl äta snart och sen blir det slappa framför tv:en!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback