Ösregn och massa plugg

Suck. Det ösregnar ute. Fast egentligen är det fan skönt när man ändå måste plugga så mycket. Trött ät jag också. Jag ska lära Scott att sova i buren på natten för att han ska känna sig trygg utan mig. Det resulterade i att jag vaknade ca 5 ggr i natt av att han småpep. Men han somnade faktiskt. Ändå känner man sig skittaskig, men herregud, det är väl mer taskigt att han ska vara ensam hemma och vara hysterisk. Jag ska nog ringa Memea Mohlin idag också, beställa tid för konsultation. Måste ta tag i det där nu. Han måste kunna vara ensam hemma. Tror att det kan gå rätt fort bara man får rätt träningshjälp och vet hur jag ska göra. Nu gör man bara massa chansningar och hoppas att det ska hjälpa.

Nä, nu borde man väl plugga litegrann. Har ingen lust alls. Blä. Suck. Stön. Jobbigt. Men så mycket har jag ändå inte kvar faktiskt. Typ 3 kapitel, och imorrn är det lite skola också. Bra, en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback