Min hjärna är överhettad

Den är verkligen det. Jag har läst samma meningar trehundra ggr känns det som. Jag måste pausa och låta det sjunka in. Hoppas det går bra på fredag bara. Men det tror jag. Pallar inte en omtenta till nu. Har ju som sagt en rolig omtenta nu i december.

Hmm, imorrn fm ska jag göra lite småsaker tänkte jag. Bara för att koppla av från böckerna ett tag. Kanske sticka ut på agilitybanan och köra lite på morgonen, och sedan ska jag skicka iväg min sadel på postförskott till Göteborg. Skönt att bli av med skiten, hehe...

Idag höll jag på att flyga av Wille kan jag säga! Han hade långa tyglar och så låg det en liten kvist på marken.... KABAAAM!!! Han gör något som jag vete fan vad det är. Jag flyger iallafall typ 1 m ovanför sadeln (överdriver INTE) åt sidan och hinner tänka "Nu ramlar jag av..." Men Wille stod stilla och jag kunna kravla mig upp. Jag hängde typ snett över hans hals. Haha! Sen höll jag på att skratta ihjäl mig för jag tänkte på vilken jävla syn det måste ha varit!! Jag tror han hoppade över kvisten väldigt högt och samtidigt bockade...eller nåt. Inte hoppade han normalt iallafall....hästjävel... Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback