Känns som om man överkörd av 3 lastbilar

Gud i himmelen säger jag bara.

Var hos naprapaten idag. Hon tyckte jag var apstel i vänster sida om nacken.... Hon knäckte alla mina ryggkotor, nackkotor(!!!) samt knådade sönder mina axlar. Jag hade tydligen krampaktiga knutor i nedre delen av vaderna....därför knäckte hon min svank...typ hoppade på mig...kul...

Så nu ska jag tydligen stretcha mig själv och hon tyckte jag  behövde komma dit igen.

Nu är jag helt paj, men kroppen kännas mördbultad och på nåt sätt otroligt avslappnad. Jag mår dock illa och känner mig seg i skallen.  I stallet orkade jag knappt mocka alls, helt slut i kroppen. Red i kolmörker och jag var livrädd hela tiden, man är ju så jävla mörkrädd... Suck. jag sitter och jagar upp mig själv och känner mig typ helt paranoid. Haha. Resten av veckan ska jag försöka komma ut i tid så jag hinner rida innan det blir mörkt.

Imorrn ska jag ringa till Stav ATG också. Hoppas jag får en tid snart för att ultarljuda Willes sena. Orkar inte typ 3 veckor till. Så jävla trist. Plus att han spränger hagen hela tiden..han börjar bli otålig han också...

Usch vad jag mår illa.

Fick Christinas nya cd idag, verkar bra, men man måste ju alltid typ lyssna in sig för att låtarna ska kännas bra.

Snart ska jag äta en otroligt god spaghetti carbonara som min pappa gjort. mums.

Hugs and kisses!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback