Vilken skitdag!

Usch. Kul att stå på en julmarknad när det ösregnar oavbrutet och inte är nåt folk alls. Urk. man får så jäävla ont i ryggen av att stå upp så  många timmar. Eller inte av att stå, snarare av att stå STILL.. Tiden går så otroligt långsamt så man storknar, och imorrn ska jag stå där en timme extra! BLÄ. Vill inte. Men sen äe det bara tre pass kvar, och det är två veckor kvar tills nästa så..man borde väl klara det. Då har man ju iaf gjort alla tentor och behöver inte känna sig stressad över det.

Det är hemskt att stå där och titta på alla lyckliga familjer/par som går omkring när man själv är singel. Det är tråkigt att vara singel. Fast samtidigt vill man ju inte hitta nån bara för att hitta nån. Man måste ju vara kär också. Fast det känns som om man är tvungen att inte vara singel. Egentligen är det ju inget fel med det. Det är rätt tråkigt dock. Men skönt ibland för man behöver ju inte anpassa sig efter nån heller utan bara vara ego. Jag börjar kanske bli för ego vid det här laget. Jag är bara dryg och går runt och är otrevlig och klagar på allt. Vet inte varför, man känner sig bara missnöjd med everything. Det man saknar är väl att ha någon som älskar bara just mig, och nån som man kan älska tillbaka. Bekräftelsen kanske, det finns ingen att göra sig fin inför, ingen som tänker på just mig. Känns tråkigt, men som sagt känns det inte som om man ska jaga. Då blir det bara fel, händer det så händer det helt enkelt. fast man kanske har liite för höga krav också, hehe.

Nej, just nu får jag koncentrera mig på att klara morgondagen bara. Fy fan, jag vill verkligen inte. Det är så tråkigt så jag spyr. Sen när man går därifrån så känns det som om klockan är tolv på natten fast den är typ halv sju. Men jag slipper ju städa iallafall, så man kommer ju iväg tidigare. Kanske ska man plugga lite nu och sen gå och sova. Måste väl ta tåget halv nio imorrn. Usch, det är hemskt att vakna och veta att man ska åka till cp-stället nummer ett. Fast jag får väl se alla snygga Hervé Godignon grejjer framför ögonen när jag står där och försöker få tiden att gå. Hoppas det är mer folk iallafall...

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback