Regn somvanligt

Måste det regna hela tiden?

Jag tycker fan det är sorgligt när folk lever i en jäkla fantasivärld och bara TJATAR om åååhh jag har det så jäääävla bra, min poojkvän är sååååå braaaa, alla mina vänneeeer är sååååååå bra!! Vi kommer aaaalltid vara tillsammans. VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN! säger jag då. Vänner sviker (ja, DET har man ju märkt, vänskap i över tio år betyder tydligen inget för vissa), killar gör slut, DU kanske måste INSE att DU inte alltid har rätt, att man inte alltid kan köra över folk bara för att propsa på sin rätt att alltid ha rätt. DU kanske måste lyssna, DU kanske måste förstå även fast du inte vill. DU kanske måste förlåta nåt som jag aldrig gjort dig.  DU kanske måste komma ned från din pidestal nån gång i ditt liv??!! DU kanske ska sluta att tycka synd om dig själv och bara tycka att allt är jag,jag,jag hela tiden,  DU kanske skulle se nåt från någon annan synvinkel?! Åh, JAG mår så dåligt...bla bla, som att du nånsin bryr dig om nåt annat än dig själv?? FÖRSÖK iallafall. Sen behöver du inte tycka att det som är gjort är rätt. Men det kan ju också bero på att du inte vågar gå emot vissa personer. Herregud människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback