2 bananmuffins

..har jag tryckt i mig...jag mår illa..

Idag är en sån där dag man inte har lust med nånting. Jag är trött, förkyld och omotiverad som fan...
Har ju en statistik uppg som ska in imorrn och jag fattar inte ett skit om hur man ska göra. Så går det när man lyssnar så bra på lektionerna. Suck. TRÖTT!!! Jag orkar inte plugga ekonomi och otroligt tråkig statistik. Men jag måste nog sätta igång nu om jag ska hinna något idag.

Igår var Scott och jag ute på kvällspromenad. Helt plötsligt kommer en hund framrusande. En jack russell hane, eller möjligtvis en parson russell. Jag försökte "sparka" bort den för att den inte skulle springa fram till Scott. man litar ju inte på andra hanar precis. Men ingen matte/husse syntes till. Det var beckmörkt och massa bilar överallt, så jag var tvungen att ta med mig hunden in. Gick runt och letade efter nån som som saknade en hund men såg inte en själ. Gick hem igen och ringde polisen. Efter ca 1 timme så gick jag ut igen och då hittade jag en husse som letade efter hunden. De var tydligen på besök hos sin mamma och pappa och hade inte märkt att hunden var borta. (Bra koll) Men det var skönt att den hittade hem för jag hade inte orkat med två hundar hela natten.

Fick VG på TIK-kursen iallafall. Det var ju skönt, jobbigt om man inte hade klarat den. Nu är det bara två tentor kvar innan jul. Två jobbiga tentor, men de ligger ju ett bra tag innan jul så hela julstämningen blir ju inte förstörd iallafall.

1/4 av tiden innan Wille är frisk är avklarad...Tjohooo! Snart, snart...han är på gång...han vill hoppa.... men snart så. Försöker tänka lite positivt här.

Men nu ska jag väl plugga lite innan Joppe kommer hem och jag kan åka till stallet.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback