Välkommen julefrid

112492-11

Imorrn är det bara snön som fattas!! När man gjort tentan imorrn, yes! Oh my, vad jag kommer känna mig lättad. Ikväll gäller det dock att lära sig nyckeltalen samt memorera all principer och förkortningar. Tur att tentan är på morgonen iallafall, så man slipper pinas hela dagen!

Tentan idag kändes rätt bra. Höll på att missa den dock! Jag stod i bara underkläderna när Tessan ringde mig tio i tolv och sa att tentan började ett?! Vi måste ju vara blinda!! Var 100 % säker på att den började två. Det blev lite stressigt, men vi kom i god tid. Herregud, snacka om klantigt om man kommit klockan två.

Ja, så ikväll blir det att plugga lite, observera ordet lite. Tänker inte sitta flera timmar idag iallafall. Jag ska förbereda julefriden. Nej, nu ska jag skriva av ett kakrecept och sen ska jag leta nya julgodisrecept på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback